LÆR OM SPILVERDENEN mød IO Interactives sound designer

Hvor vigtig en rolle spiller musik i nutidens computerspil?
Hvad er adaptiv musik?
Hvad kræves der for at komponere til spilmediet?
Hvordan søger man som komponist arbejde hos et spilfirma?

Det er nogle af de spørgsmål, BFM’s medlemmer kan få svar på, når sound designer hos IO interactive, Thomas Bartschi er inviteret til at fortælle om lyden og musikken til computerspil. Thomas er manden bag det interaktive soundtrack til spillet “Far Cry” (2004), og stod bag udviklingen af det banebrydende musiksystem til Crytek’s CryEngine. (Crytek er i dag en de førende udviklere indenfor spil- teknologi).

Han har arbejdet hos IO interactive siden 2006

Foredraget er tirsdag den 18. maj kl. 19.30
Great Music, Rentemestervej  25, kbh NV

Meld gerne om I kommer på lony@djbfa.dk – så ved vi hvor mange peanuts, æblemost og øl, vi skal købe ind.
Udover for medlemmer af BFM, er medlemsaftenen også åben for medlemmer af DPA, DKF og DJBFA – derudover er filmkompositionsstuderende også velkomne.

da_DKDanish